صدرا صدرا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

صدرا کوچولو

ماجراهای نی نی من (15)

1390/12/24 15:26
نویسنده : مامان صدرا
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم داره 17 ماه و سه هفتگی شو می گذرونه و من اخرین پست سال 90 رو تو وبلاگش می ذارم .

این روزا خیلی خیلی دل ربایی می کنه و شیرین زبونی هاش دل آدمو آب می کنه .مامان پری براش یه دفتر مشق درست کرده و هر روز توش خط خطی می کنه .خیلی با مزه اس !

این روزا حال و هوای عید و خونه تکونیه ! تو تمام مدت به هم ریختگی خونه جاروی اشپزخونه یا تی دست اقا کوچولو هست و داره برامون تمیز کاری می کنه - هر چی میگم بسه دیگه عزیزم خسته شدی داد میزنه که چرا به من  میگی بسه ؟!!!

خلاصه ماجرایی داریم باهاش !

امسال برای ایام عید عازم سفریم و کوچمولون رو به سفر شیرا ز می بریم . امیدوارم سفر بی خطری باشه و به خصوص به موشه خونمون خوش بگذره !

حالا کلی دغدغه دارم که وسائل نی نی گولو رو جمع اوری کنم تا تو سفر به مشکلی بر نخوریم ایشالا .

اس فند ماه همچنین اولین سال فوت پدربزرگ هم بود . ان شالله که دعای خیر ایشون همیشه بدرقه این تنها نوه پسری باشه .

نی نی گولوی ما دیگه داره کم کم جیش کردنشو رو به ما حالی می کنه و نمی دونم کی می تونم پروژه پمپر ز گیری رو شروع کنم ؟! البته هنوز تا 3 سالگی جا داره اما باید برای زمان مناسبش با یه دکتر مشورت کنم .

چیزایی که الان پسملی میگه :

برف
می می
جیز
ما =ماست
با = آب
ت = ترقه

در اخر برای همه نی نی ها سال خوبی رو ارزو می کنم و امیدوارم تمام نی نی های دنیا صحیح و سالم و تندرست و خندون و شیطون باشن .

فعلا عزت زیاد تا سال بعد !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:31
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .